Etiketter

lørdag den 22. september 2012

I dag skal flæsket , mit...

Ud og bevæges............

Skal nemlig til linedance fest fra kl 1400 til 2200 helt i Kirke hyllinge.......... Der er 74 danse på danse listen og nej jeg kan ikke dem alle sammen og jeg kan ikke huske halvdelen af dem jeg burde kunne...

Håber lidt på at benene kan huske dem , når musikken spiller... Det fede ved lige denne her fest er at de ikke har valgt at få et eller andet band til at komme og spille og ej heller en eller anden til at komme og lave en masse works shops......... Såååå juhhuuuu det er en cd fest...........

Og det kan jeg altså meget bedre lide.. Når der er band på spiller de enten for hurtigt eller for langsomt..... eller også et helt andet nr end det man er vant til.. til dansen...............

Ved at der komme en hel masse af dem som jeg ved hvem er........ Så det skal nok blive rigtig hyggeligt !

Skal også have købt mig nogle nye dansesko.. de andre jeg købte sidste år er efterhånden slidt op.......

Tror lige jeg kan nå at smug øve et par af dansene............

God lørdag :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar